Колеги, искам да попитам, дали има значение колко е силен акомулатора за динамото, тоест, ако акомулатора е достатъчно силен, има ли възможност шайбата която се върти от ремъка да оказва по малко съпротивление ( няма нужда да прави ток и не прави, просто си се върти) или винаги когато се върти съпротивлението е едно и също без оглед на необходимостта от енергия за презареждане ?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Относно динамо на 147
Collapse
X
-
колкото повече консумация имаш толко повече се натоварва алтернатора(динамото),съответно когато релето когато отчита че акумолатора е зареден ,спира да го зарежда и съпротивлението което оказва алтернатора доста намаля(динамото работи на празен ход)Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
-
да, точно това имах предвид, дали има такъв механизъм, пита защото гледам в ebay ето тази джаджа, и се чудя до колко може да е ефективна http://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?...m=130294681618 , освен това мисля да си слагам активен бас, и може да се наложи да точа повече токАлфа Ромео 147 1.6 TS
Comment
Comment